long time -psykiatri VFU

Inte bliivt något bloggande på ett tag. Jag Har haft/har mycket kvar från termin 3 plus mycket under termin 4 nu. faktiskt på så sätt att det kanske blir omregistering/studieuppehåll till våren tyvärr. Ska göra allt jag kan för att det inte ska bli så men kanske är bra för mitt mående att ta en liten paus och komma i kapp. 
 
Men just nu är jag ute i psykiatri och jag ÄLSKAR det. Det här är vad jag vill jobba med efter examen. Jag är på en allmänpsykiatrisk avdelning med mycket  depressioner, självkadebeteende och sucidtankar. Mycket intressant och vikigt arbete. Det är sårbart och kräver bra omvårdnad. Jag känner verkligen jag skulle vilja vara med och utveckla pyskiatrin i framtiden. Tror nog jag hittat min framtida arbetsplats. Är inne på VFU v3 av 5 vilket är första gången av alla vfu jag känner det kommer vara sorgligt att det blir slut, och äen om jag går upp 05.30 så är det så givande att gå upp på morgonen och ta mig bort på St.Göran. 
 
Hoppas alla har bra och kämpar på
OCH glöm inte att ta hand om er själva, ni har bara en kropp!