Sommarlov

Snart är detta sommarlov slut oj vilket sommarlov. Berg-o-Dalbana. Började med jobb och sommarkurs i juni.  l slutet av juni/ början av Juli tappar jag mina nycklar. Går hela juli och inser jag kommer inte hitta dem. Åker till kroatien är fantastisk, vackert och varmt.  super bra men gör sönder min telefon. Åker via italien, venedig och garda sjön på vägen hem till sverige. Underbart! Tillbaka till sverige inser jag att även dator gått sönder eller snarare hårdisken verkar för full, bara en vitskärm syns.. kommer hem, lämnar in min mobil, har försäkrning på den. Pratar med en kompis, han visar hur jag kan fixa datorn utan att behöva lämna in den. Funkar! överlycklig Samma vecka sitter jag på en plats på jobbet, där jag trott jag tappat nycklarna. I en liten buske utanför en patient HITTAR JAG NYCKARNA!  Två dagar senar sitter jag på planet till kreta och kan verkligen njuta av den vecka när allt är fixat. 
 
Vilken semester jag hade. Kroatien och italien i Juli. Kreta i Augusti. vilken lyx. Men jag har jobbat väldigt mycket under terminen. Jag har funderat på hur jag ska göra nästa termin. Under den perioden under anatomin jag jobbade, pluggade jag mer och fick bättre betyg på den tentan. Så antar jag planerar bättre när jag jobbar?  Får se hur jag gör. Det som hägar i Termin 2 är ju Läkemedelsberäkningen.. plus microbiologin.. puuuh. Men 10 dagar kvar på sommarlov och jag ska njuta av det sista. Lite jobb och lite ledigt.  Jag ser faktiskt fram emot termin 2. 
 
PUSS