Thailand 2017?

Min familj har bokat flygbiljetter till Thailand i februari nästa år. Jag vill så följa med, jag har råd, frågan är om det går med plugget. Har inga problem att missa föreläsningar frågan är hur det blir med VFUn den terminen. Mailade igår om hur dem avgör/vad som avgör vilken period man går ut på vfu termin3. Någon som gått/går KI som vet hur det är T3 med VFU? precis som T2 i två olika grupper? 
 
 
 
 Thailand 2015 
 
 
 
 
1
Erica

Jag har inte gått på KI, men jobbar på Huddinge sjukhus och vi brukar ta emot T3:or från KI och som jag har förstått det (har inte jobbat där så länge) så är det alltid två olika grupper. På min skola, Röda Korset, bestämdes det alltid tidigt vilken grupp man var i. Och jag tror att det gick att byta grupp om man verkligen behövde, så länge man var ute i god tid med det och någon var villig att byta med en. :)

Svar: åh Tack för din kommentar. vi får hoppas. Vilken avdelning jobbar du på?
Rebecca Gärtner