kaos

VILKEN JÄVLA DAG, snö kaos hela dagen, knappt några bussar alls, halka men tur nog kom bussen med tog 40 min på en sträcka som vanligtvist tar 5-10min. Lite glad ändå att jag inte bor i nacka längre, tydligen var det heeelt stopp längst 222( som är den ända vägen över ett sund bla. och den väg för att ta sig till stan) folk satt i 4-9 timmar i trafikkaos.  Inser också när jag sitter på bussen att Donald Trump vinner valet i Usa. Say what? Vad händer nu? Påverkar det ens sverige?
 
 
 
folk gick tydligen längst motorvägen flera km för att komma till sina jobb/skola?
 
men till skolan, så är jag inne på sista veckan av denna vfu. Med blandade känslor så avslutas den första praktiken, ska dock bli skönt att gå tillbaka och fokuserar på plugget helt och hållet igen. Men oj vad kul det vart, även om det stundtals vart tufft och ångestrelaterat.