sommarjobb

Det här med sommarjobb alltså, fått lite olika erbjudande men vet inte riktigt hur jag ska tänka. ska man ta erbjudande som ger mer erfarnhet av slutenvård som undersköterska? (Västergötlands regionen har från termin 3 bla. även landsting som har officelt från termin 4 anställer från t3) Eller ska man ta det som ger mer pegar, bäst avtal eller det mer ledarerfarenhet?? 
 
Att studerar till sjuksköterska eller  att jobba i vården, gör verkligen att du aldrig behöver ora dig för att bli arbetslös. Du kan söka massa jobba och kanske få erbjudande av alla, då kan det vara svårt att veta vilket du verkligen vill tacka ja  till och det är här vi verkligen måste och KAN pressa upp lönerna! vilket ALLA i vården verkligen förtjänar! 
 
Jag vet verkligen inte hur jag ska göra sommar, ibland vill jag verkligen bara vara ledig hela sommaren. Kanske läsa en sommarkurs och chill men ibland villl jag jobba så mycke som möjligt så jag både får mkt pengar men framför allt mycker erfarenhet redan från termin 3 . Blir att fundera på vad jag vill.. 
 
 

via GIPHY